Emo-style=fulförstärkare!

Kan nån vettig människa förklara vf man ser så många äckliga fula "emos" på varannan kvadratmeter av sveriges yta?
Nä jag e inte efterbliven, jag vet att emo i grund å botten är en musikstil kallad emotionell hardcore som skapades på 80-talet, men i svenska vardagsammanhang så betyder ju emo snarare "svartklädda som vill få oss att tror att deras pulsådrar brukar vara intima med rakblad, fast dom i själva verket knappt vågar ta en stelkrampspruta utan att svimma. Det finns två perioder i en emos liv: F(före) och E(efter). F syftar på perioden innan dom blev emos då dom fortf hade britney och Justin på väggarna och F syftar på perioden efter det att  Britney och Justin fått hård konkurans av Tokyo hotel, fall out boy och andra äckliga band. Precis under den här perioden tänker den blivande emon så här: Nä nu ska jag bli äcklig, ful och hatad, hihi vad roligt. Alltså om en snygg person blir emo blir ju personen automatiskt ful och bestämmer sig en ful person sig för att bli emo blir den personen automatiskt fulare! Emos=fulförstärkare!
Och vf ser man dom överallt ,får panik av dt!

Nu ska jag äta en macka med smör, skinka, ost, sallad, olivolja och senap!


Kommentarer
Postat av: JoseFiin

JA HÅLLER MED! dom tar över världen typ :P

2008-10-03 @ 22:36:50
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0