Det är med stor sorg jag måste meddela...

Bläddrade just igenom allas vår favorit marockan miss "bästa blogg 2008", hur nu det gick till? Tycker lille Alex hade gjort sig väl förtjänt av den titeln. När Kenza skriver och berättar att hon har köpt ett nytt läppglans så skriver alex att Kenza borde få ett skott i nacken för att hon köpt det där läppglanset! Nu ha lilla fröken Kenza köpt(tiggt) en ny mobil, en sony-ericsson, svensson-mobilen som spelar en lika stor roll i fjortisars vardag som hårblekning och mjukisbrallor, lilla Kenza verkar dock vara mycket besviken med sin nya nalle. Problemet: Hennes Tokio Hotel tema funkar inte att ha på den nya mobilen, stackars lilla Kenza så grym världen kan vara, förstår att du inte kan må bra alls just nu. Jag skulle egentliga skriva ett längre inlägg men tangent-bordet är bara fyllt med mina tårar. Hur ska vi lycka ta oss igenom den här rikstragedin. Så här mycket har inte svenska folket lidit sedan Anna Lindh höggs ner på ett av Kenzas stammis-varuhus. Jag uppmanar  alla, jag menar verkligen alla då att tända varsitt ljus ikväll och sätta i sina fönster. Allt för stackars Kenza och hennes bortgångna tema. Vi måste stå upp tillsammans nu. Annars kommer vi aldrig igenom dett. Tänd ett ljus i mörkret för Kenza! 

p.s elljus går hur bra som helst, själv ska jag nog ta en adventsljusstake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0