We drive on the left side but it´s the right side and the right side is wrong!

Varför ska den "lilla" ön väster om oss kallad storbritannien envisas med att man ska köra på den vänstra sidan om fartränderna när i princip resten av tellus befolkning använder sig av högertrafik. Vad är egentligen fördelen med vänstertarfik? Att vi själva använde oss av detta mycket egendomliga fenomen fram till 1967 innan vi bestämde oss för att börja köra på moderatsidan är ju en sensation, när ska britterna britterna upprepa denna sensation för jag tycker verkligen det är på tiden. Varför bryr folk sig om lågkonjuturen när britterna har vänstertrafik? Det är ju 10 gånger så jobbigt! När ska i vi i övriga världen reagera och sätta p för denna barnsliga envishet som Queen Elisabeths rike fortsätter att förbrylla den övriga världen med(bortsett från nån liten indier och liknande från engelsk koloni)? Dom beter sig ju som en omogen liten åttaaåring, tänk själva: "Putte nu går du över till högertrafik!" ,"Nä jag vill inte, den är äcklig och ful!"  
Right is right and left is wrong!

Imorgon är Ernst tillbaka i min television!!! Som man har längtat! Ernst for president! Du är större än Elvis för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0